Destek Hizmetlerimiz

LOGO Programlarına kullanıcı desteği ve uyarlama hizmetleri

1989 yılından bugüne toplam 30 yılı aşkın süredir Logo iş ortağıyız. Logo işletmelerin ihtiyaçlarına geliştirdiği yüksek teknolojili yazılımlar aracılığı ile uçtan uca çözümler sunuyor. Kilimsoft uzman destek personeli ile Logo Yazılım ürünlerine benzersiz hizmet sözleşmeleri ile kullanıcı desteği sağlıyor. 30 yılı aşan deneyimi Logo kullanıcıları ile paylaşıyor.

Destek Hizmetleri

LOGO kullanıcılarına teknik destek ve danışmanlık hizmeti veriyoruz. Kullanıcıların gün boyunca karşılaştıkları sorunlara hızlı çözümler üreterek iş akışının devamlılığını sağlıyoruz. Yaptığımız işin öneminin bilincindeyiz. Hizmette yaşanacak bir gecikme veya hatanın çalıştığımız firmalarda telafisi mümkün olmayan zararlar oluşturabileceğini biliyoruz. Bu bilinçle sizlere vereceğimiz hizmetleri bir sözleşme içerisine yazıp imzamızı atıyoruz. Kilimsoft Destek Sözleşmesi kapsamında sözleşme süresi boyunca kullanıcılarımıza teknik destek sağlıyoruz , danışmanlık yapıyoruz.   

Kilimsoft Destek Hizmet paketleri ile aşağıda ki hizmetleri en uygun fiyatlar ile alabilirsiniz :

  1. 1
    Gelişmiş çağrı yönetim sistemi

    Tüm çağrılarınız kayıt ediliyor ve izleniyor…

    İhtiyacınız olduğunda Kilimsoft Destek Programı üzerinden çağrı oluşturursunuz. Çağrı Merkezimize gelen bu talebiniz hemen uzman personelimiz tarafından değerlendirilir ve en kısa süre içerisinde aranırsınız. Gerek duyuluyorsa lisanslı uzak erişim uygulamalarımız ile ilgisayarınıza bağlantı yapılır ve sorununuz çözümlendiğinde sizden onay istenir. Çağrınız kapatılır. Çağrının kapandığı yönünde bir bilgilendirme SMS mesajı iletilir. Ayrıca çağrının kapatılması için yapılan işlem detayları hakkında e-Mail mesajı gönderilir. 

     

  2. 2
    İşinize en uygun hizmet paketi

    Firmanız için en düşük maliyetli en uygun hizmet paketi 

    Kilimsoft Logo hizmet paketleri ölçeklenebilir hazırlanmıştır. Firmanızın ihtiyacı olan hizmet tipleri ve toplam hizmet süresi öngörülerek en uygun paket seçilir. Böylece hiç almayacağınız bir hizmet içinde belki alabilirsiniz düşüncesi ile ödeme yapmak zorunda kalmazsınız. 

    Örnek : Çalışanlarınız Logo veya Netsis uygulamalarının eğitim süreçlerini firma içerisinde karşılıyor olabilirsiniz veya SQL veritabanı yedeklenmesi vb hizmetleri firmanın IT bölümüne yaptırıyor olabilirsiniz. Ya da yerinde verilecek hizmete hiç ihtiyacınız olmuyordur. Tüm destek hizmetlerini telefon ve/veya uzak bağlantı ile alabiliyorsunuzdur. O zaman bu hizmetler için neden bedel ödeyesiniz ?

     

     

  3. 3
    İhtiyaçlarınıza en hızlı çözümler

    Bilgisayar kullanıcıları sorun yaşadıklarında hızlı çözüm isterler.

    Kilimsoft , gelen çağrıları en fazla 2 saat içerisinde incelemeye alır. Aynı gün içerisinde çözüme ulaştırır. Çözüm süresi uzayacaksa kullanıcı bilgilendirilir ve onayı alınır. Tüm işlemler Kilimsoft Destek Sistemi ile kayıt altına alınır. Çağrının yanıtlanma ve kapanma süreleri izlenir. Uzayan çözüm süreleri için iyileştirme prosedürleri uygulanır.

     

     

  4. 4
    Yardıma ihtiyacınız olduğunda hemen yanınızdayız

    Yardıma ihtiyacımız olduğunda en güvendiğimiz kişilere ulaşabilmek isteriz.

    Kilimsoft Destek Sistemi üzerinden her an çağrı oluşturabilirsiniz. Destek hattımızdan mesai saatleri içerisinde bizi her zaman arayabilirsiniz. Tüm destek görüşmelerimiz kalite standartları gereği olarak kayıt altına alınmaktadır. destek@kilimsoft.com eposta hesabından ileti gönderebilirsiniz. 

    Bize ihtiyacınız olduğunda hemen yanınızdayız.

  5. 5
    En yeni teknolojileri uyguluyoruz

    Günümüzde işletmeler gelişen teknolojiyi kullanabildikleri oranda iş hayatında başarı yakalıyorlar.

    Kilimsoft, yıllarca biriktirdiği yazılım teknolojileri deneyimini kullanıcıları ile paylaşıyor. Yazılım endüstrisinde ki gelişmeleri yakından takip ediyor , anlıyor ve firmalar için bu teknolojileri uyguluyor. Kilimsoft Destek Hizmetlerinden yararlanan kurumların yazılım teknolojisinde diğerlerine göre önde koşabilmesi için çalışıyor , kurumsal danışmanlık hizmetleri veriyoruz. 

  6. 6
    e-Dönüşümde tam destek veriyoruz

    Türkiye’ de tüm kurum ve kişileri etkileyen  e-Dönüşümün neresindeyiz ?

    Kısaca kağıt üzerinden yapılan işlemlerin güvenli ve hızlı bir şekilde elektronik ortama taşınması sürecine e-Dönüşüm diyoruz. e-Dönüşüm sırasında yapılan işlemlerin yasalara uygun olması ve elektronik ortamlarda belgelerin uzun yıllar saklanması sürecin en önemli iki özelliğini oluşturuyor. 

    İşletmelerin faturalarını elektronik ortamda düzenlemesi e-Fatura , e-Arşiv , yasal defterlerini elektronik olarak gönderip saklaması e-Defter Türkiye’ de artık hemen herkesin yakından bildiği e-Dönüşüm süreçleri. e-Mutabakat işletmelerin aralarında cari hesap vb hesap mutabakatlarını elektronik ortamda gerçekleştirdikleri bir e-Dönüşüm sistemi. Çok yakında e-İrsaliye ve e-Makbuz geliyor …

    İnsan Kaynaklarında bordro bilgilerinin elektronik ortamda gönderilmesi ve saklanması e-Bordro …

    Kilimsoft tüm bu süreçlere geliştirdiği katma değerli yazılımlar (POSTACU,  e-Arşiv entegrasyonu , Elektronik imzalar ile kağıtsız işletmeler , Biyometrik imzalama) ve güçlü iş ortaklıkları ile destek sağlıyor.  İşletmelerde belge saklama ve iletme işlemlerinin en üst düzeyde elektronik ortamda yapılması için çalışıyoruz.

  7. 7
    Web eğitimleri ile kullanıcı deneyimini iyileştiriyoruz.

    Web eğitimleri ile kullanıcı deneyimini iyileştiriyoruz

    Web üzerinden farklı konularda eğitimler düzenliyoruz. Sadece bir konuya odaklandığımız her eğitimin kısa , anlaşılır ve üst düzey fayda sağlamasına özen gösteriyoruz. Amacımız kullanıcıların Logo özelliklerini tam olarak öğrenmeleri ve kullanmalarını sağlamak. Eğitimli kullanıcıların firma iş süreçlerinin iyileştirilmesinde daha etkin rol aldığının bilincindeyiz.

    Web eğitimlerimiz interaktif bir ortamda gerçekleşiyor. Katılımcılar eğitim aşamasında sesli ve/veya yazılı olarak müdahalede bulunabiliyorlar. Eğitim sonrasında kilimsoft video yayınlıyor. Her eğitim defalarca izlenebiliyor. Eğitim zamanı ve sürelerini biz belirliyoruz. 

     

  8. 8
    Yazılım sürümlerinizi takip ediyoruz.

    Yazılımdan üst düzey verim alabilmek için güncel tutmanız gerekiyor.

    Değişmeyen tek şey değişim yasasıdır , düşüncesinden yola çıkarak insan ihtiyaçlarının her an değiştiğini ve karmaşıklaştığını söyleyebiliriz. İş yaşamı da buz hızlı değişimden elbette etkileniyor. Değişime ayak uyduranlar yaşamaya devam ediyor. 

    Yaşam sürelerinin uzun olabilmesi için yazılımların bu değişime uyması gerekiyor. Bu nedenle LOGO hiç durmadan değişen kullanıcı ihtiyaçlarına göre modüllere özellikler ekliyor. Elbette yazılım sıfır hata ile çalışmıyor. Bildirilen hatalar düzeltiliyor. Ve tabi firmanın bağlı bulunduğu devlet ve yasaları düzenli değişiyor. LOGO yasal değişimleri de yakından takip ediyor ve yazılımlarına ekliyor. Tüm faaliyetler sonrasında yazılımın yeni bir sürümü oluşuyor. 

    Kullanıcıların bu sürümü kullanabilmeleri için LOGO ile yaptıkları bir hizmet sözleşmesi var. LEM …

    LEM 1 yıl sürelidir. Geçerli olduğu sürece tüm yenilenen sürümlerden yararlanılabilir.

    Kilimsoft kullanıcılarını yeni çıkan sürüm özellikleri hakkında otomatik mesaj sistemi ile bilgilendirme yapar. Geçerli LEM sözleşmesi olan kullanıcılarına yükleme yapar. LEM sözleşme süre sonlarını takip eder. Kullanıcılarını sözleşme bitim süresinden önce uyarır ve maliyet bilgilendirmesini yapar.

Kilimsoft Hizmet Paketlerinin Avantajları

Destek Talepleriniz Kayıt Edin.

Yardıma mı ihtiyacınız var ? Hemen , size özel tanımlanan kullanıcı adı ve şifre ile Kilimsoft Destek Sisteminde oturum açın ve yeni bir destek talebi oluşturun.  Öncelik seviyesi belirleyin (Normal , Acil).

Ölçülebilir Hizmet Kalitesi

Dönem sonunda kurum , personel bazında analiz raporları alarak aldığınız hizmet kalitesini ölçün. Kullanıcılarınızın en fazla neye ihtiyaçları olduğunu belirleyin.  Kullanıcıların zayıf olduğunu farkettiğiniz konularda gerekli eğitimleri alarak güçlendirin.

Bir Telefon kadar yakınız.

Bir işin nasıl yapıldığınız unuttunuz , yeni bir iş süreciniz var ve bunu programa nasıl uyarlayacağınız hakkında fikriniz yok , her zaman yaptığınız bir işi yapamıyorsunuz program hata veriyor... Telaşlanmayın !

Kilimsoft Destek Hattını arayın. Beklemek yok. Dakikalar içerisinde hizmet alın.

Sınırsız hizmet alın

Yıllık adam/saat veya talep sayısı gibi kısıtlamaları olmayan Kilimsoft Hizmet paketlerinden sınırsız yararlanarak işletmenizin bilgi işlem maliyetlerini azaltın. Sınırsız telefon araması , sınırsız çağrı oluşturmak gibi benzersiz olanaklar sadece Kilimsoft Hizmetlerinde.

Uyarlama (ek yazılım geliştirme) Hizmetleri

LOGO programları genel ihtiyaçlara ve kullanıcıların onlarca senelik deneyimlerine göre geliştirilmiş programlardır. Tüm sektörlerin kullanabilmesi için tasarlanmış yapıya sahip olan bu uygulamalara bazen küçük ama önemli özelliklerin sadece firmaya özel veya sektöre özel eklenmesi gerekebilir. Aslında bu ihtiyaç ile çok sık karşılaşılır. Çünkü her sektör veya firmanın diğerlerinden farklı önemli özellikleri de olabilir.

işletmeye özel ihtiyaçların program içerisinde kodlanması ve çalışır duruma getirilmesi uyarlama araçlarını kullanarak yapılabiliyor. Logo ERP kategorisinde olan TIGER ürünlerinden Object Designer , Lobject kütüphaneleri , REST API gibi uyarlama araçları ile ek geliştirmeler yapılmasını kolaylaştırıyor. Logo tarafından geliştirilen bu araçların kullanım yetkisi sadece Çözüm Ortağı sertifikasına sahip iş ortakları tarafından yapılabiliyor.

Kilimsoft Logo Çözüm Ortaklığı  sertifikaları ile uyarlama araçlarını kullanarak paket programlarda geliştirme yapmaya tam yetkilendirilmiştir. Bunu yapmak için öncelikle firmanızın ihtiyaçlarını belirlemek için sizi dikkatle dinliyoruz. Tüm ihtiyaçlarınız için titizlikle bir analiz çalışması yapıyoruz. Eğer ihtiyaçların hazır modüller ile karşılanamadığına emin olursak var olan uyarlama araçlarından uygun olanlarını kullanıp çözüm geliştiriyoruz.