LOGO – NETSIS Kilimsoft Hizmet Paketleri

LOGO ve NETSIS Programlarına Tam Destek

"KILIMSOFT, LOGO' nun 11 dilde geliştirdiği teknoloji platformlarına Logo ve Netsis Çözüm Ortağı olarak tam uyumlu çözümler geliştiriyor . Kullanıcıların sorunlarının en hızlı ve en güvenli yöntemleri kullanarak çözümlenmesine yardımcı oluyor."

Destek Hizmetleri

LOGO Kullanıcılarına destek ve eğitim hizmetleri veriyoruz. Her firmanın ihtiyacına uygun belirlenen paket destek hizmetlerimizden size en uygun olanına birlikte karar veriyoruz ve başlıyoruz. Kilimsoft Destek Hizmet paketleri 1 yıl süre ile kullanıcılarınızı ve sisteminizi en üst düzeyde performans ile kullanmanıza ve yönetmenize yardımcı oluyor.

Kilimsoft Destek Hizmet paketleri ile aşağıda ki hizmetleri en uygun fiyatlar ile alabilirsiniz

GO PLUS , GO3 , TIGER PLUS , TIGER3 , BORDRO PLUS , NETSIS BORDRO ana paketleri ve tüm modüllerine tam destek.

Telefon ve uzak bağlantı hizmeti

LEM Sözleşme sürelerinin takibi ve sürüm güncelleme

e-Dönüşüm destek hizmetleri ve danışmanlık (e-Arşiv , e-Fatura , e-Defter , e-Mutabakat)

Kullanıcı rapor ve form tasarımları (Gelişmiş rapor tasarımları)

Uyarlama Hizmetleri

LOGO ve NETSIS programları genel ihtiyaçlara ve kullanıcıların onlarca senelik deneyimlerine göre geliştirilmiş programlardır. Tüm sektörlerin kullanabilmesi için tasarlanmış yapıya sahip olan bu uygulamalara bazen küçük ama önemli özelliklerin sadece firmaya özel veya sektöre özel eklenmesi gerekebilir. Aslında bu ihtiyaç ile çok sık karşılaşılır. Çünkü her sektör veya firmanın diğerlerinden farklı önemli özellikleri de olabilir.

Bu ihtiyacı karşılayabilmek için LOGO ve NETSIS uygulamalarının geliştirme araçları var. LOBJECT.DLL , Logo Object Designer , NetOpenx gibi ...

Kilimsoft Logo Çözüm Ortaklığı ve Netsis Çözüm Ortaklığı sertifikaları ile uyarlama araçlarını kullanarak paket programlarda geliştirme yapmaya tam yetkilendirilmiştir. Bunu yapmak için öncelikle firmanızın ihtiyaçlarını belirlemek için sizi dikkatle dinliyoruz. Tüm ihtiyaçlarınız için titizlikle bir analiz çalışması yapıyoruz. Eğer ihtiyaçların hazır modüller ile karşılanamadığına emin olursak var olan uyarlama araçlarından uygun olanlarını kullanıp çözüm geliştiriyoruz.

Kilimsoft , kullandığınız Logo / Netsis programlarını uyarlayarak iş süreçlerinize önemli katkı sağlar  , uygulamalardan en üst düzey verimi almanızı sağlar.

 

 

Kilimsoft Hizmet Paketleri Özellikleri

  1. 1
    Gelişmiş çağrı yönetim sistemi

    Tüm çağrılarınız kayıt ediliyor ve izleniyor…

    İhtiyacınız olduğunda Kilimsoft Destek Programı üzerinden çağrı oluşturursunuz. Çağrı Merkezimize gelen bu talebiniz hemen uzman personelimiz tarafından değerlendirilir ve en kısa süre içerisinde aranırsınız. Gerek duyuluyorsa lisanslı uzak erişim uygulamalarımız ile ilgisayarınıza bağlantı yapılır ve sorununuz çözümlendiğinde sizden onay istenir. Çağrınız kapatılır. Çağrının kapandığı yönünde bir bilgilendirme SMS mesajı iletilir. Ayrıca çağrının kapatılması için yapılan işlem detayları hakkında e-Mail mesajı gönderilir. 

     

  2. 2
    İşinize en uygun hizmet paketi

    Firmanız için en düşük maliyetli en uygun hizmet paketi 

    Kilimsoft Logo – Netsis hizmet paketleri ölçeklenebilir hazırlanmıştır. Firmanızın ihtiyacı olan hizmet tipleri ve toplam hizmet süresi öngörülerek en uygun paket seçilir. Böylece hiç almayacağınız bir hizmet içinde belki alabilirsiniz düşüncesi ile ödeme yapmak zorunda kalmazsınız. 

    Örnek : Çalışanlarınız Logo veya Netsis uygulamalarının eğitim süreçlerini firma içerisinde karşılıyor olabilirsiniz veya SQL veritabanı yedeklenmesi vb hizmetleri firmanın IT bölümüne yaptırıyor olabilirsiniz. Ya da yerinde verilecek hizmete hiç ihtiyacınız olmuyordur. Tüm destek hizmetlerini telefon ve/veya uzak bağlantı ile alabiliyorsunuzdur. O zaman bu hizmetler için neden bedel ödeyesiniz ?

     

     

  3. 3
    İhtiyaçlarınıza en hızlı çözümler

    Bilgisayar kullanıcıları sorun yaşadıklarında hızlı çözüm isterler.

    Kilimsoft , gelen çağrıları en fazla 2 saat içerisinde incelemeye alır. Aynı gün içerisinde çözüme ulaştırır. Çözüm süresi uzayacaksa kullanıcı bilgilendirilir ve onayı alınır. Tüm işlemler Kilimsoft Destek Sistemi ile kayıt altına alınır. Çağrının yanıtlanma ve kapanma süreleri izlenir. Uzayan çözüm süreleri için iyileştirme prosedürleri uygulanır.

     

     

  4. 4
    Yardıma ihtiyacınız olduğunda hemen yanınızdayız

    Yardıma ihtiyacımız olduğunda en güvendiğimiz kişilere ulaşabilmek isteriz.

    Kilimsoft Destek Sistemi üzerinden her an çağrı oluşturabilirsiniz. Destek hattımızdan mesai saatleri içerisinde bizi her zaman arayabilirsiniz. Tüm destek görüşmelerimiz kalite standartları gereği olarak kayıt altına alınmaktadır. destek@kilimsoft.com eposta hesabından ileti gönderebilirsiniz. 

    Bize ihtiyacınız olduğunda hemen yanınızdayız.

  5. 5
    En yeni teknolojileri uyguluyoruz

    Günümüzde işletmeler gelişen teknolojiyi kullanabildikleri oranda iş hayatında başarı yakalıyorlar.

    Kilimsoft, yıllarca biriktirdiği yazılım teknolojileri deneyimini kullanıcıları ile paylaşıyor. Yazılım endüstrisinde ki gelişmeleri yakından takip ediyor , anlıyor ve firmalar için bu teknolojileri uyguluyor. Kilimsoft Destek Hizmetlerinden yararlanan kurumların yazılım teknolojisinde diğerlerine göre önde koşabilmesi için çalışıyor , kurumsal danışmanlık hizmetleri veriyoruz. 

  6. 6
    e-Dönüşümde tam destek veriyoruz

    Türkiye’ de tüm kurum ve kişileri etkileyen  e-Dönüşümün neresindeyiz ?

    Kısaca kağıt üzerinden yapılan işlemlerin güvenli ve hızlı bir şekilde elektronik ortama taşınması sürecine e-Dönüşüm diyoruz. e-Dönüşüm sırasında yapılan işlemlerin yasalara uygun olması ve elektronik ortamlarda belgelerin uzun yıllar saklanması sürecin en önemli iki özelliğini oluşturuyor. 

    İşletmelerin faturalarını elektronik ortamda düzenlemesi e-Fatura , e-Arşiv , yasal defterlerini elektronik olarak gönderip saklaması e-Defter Türkiye’ de artık hemen herkesin yakından bildiği e-Dönüşüm süreçleri. e-Mutabakat işletmelerin aralarında cari hesap vb hesap mutabakatlarını elektronik ortamda gerçekleştirdikleri bir e-Dönüşüm sistemi. Çok yakında e-İrsaliye ve e-Makbuz geliyor …

    İnsan Kaynaklarında bordro bilgilerinin elektronik ortamda gönderilmesi ve saklanması e-Bordro …

    Kilimsoft tüm bu süreçlere geliştirdiği katma değerli yazılımlar (MailBordro , e-Arşiv entegrasyonu) ve güçlü iş ortaklıkları ile destek sağlıyor. İşletmelerde belge saklama ve iletme işlemlerinin en üst düzeyde elektronik ortamda yapılması için çalışıyoruz.

  7. 7
    Web eğitimleri ile kullanıcı deneyimini iyileştiriyoruz.

    Web eğitimleri ile kullanıcı deneyimini iyileştiriyoruz

    Web üzerinden farklı konularda eğitimler düzenliyoruz. Sadece bir konuya odaklandığımız her eğitimin kısa , anlaşılır ve üst düzey fayda sağlamasına özen gösteriyoruz. Amacımız kullanıcıların Logo özelliklerini tam olarak öğrenmeleri ve kullanmalarını sağlamak. Eğitimli kullanıcıların firma iş süreçlerinin iyileştirilmesinde daha etkin rol aldığının bilincindeyiz.

    Web eğitimlerimiz interaktif bir ortamda gerçekleşiyor. Katılımcılar eğitim aşamasında sesli ve/veya yazılı olarak müdahalede bulunabiliyorlar. Eğitim sonrasında kilimsoft video yayınlıyor. Her eğitim defalarca izlenebiliyor. Eğitim zamanı ve sürelerini biz belirliyoruz. 

     

  8. 8
    Yazılım sürümlerinizi takip ediyoruz.

    Yazılımdan üst düzey verim alabilmek için güncel tutmanız gerekiyor.

    Değişmeyen tek şey değişim yasasıdır , düşüncesinden yola çıkarak insan ihtiyaçlarının her an değiştiğini ve karmaşıklaştığını söyleyebiliriz. İş yaşamı da buz hızlı değişimden elbette etkileniyor. Değişime ayak uyduranlar yaşamaya devam ediyor. 

    Yaşam sürelerinin uzun olabilmesi için yazılımların bu değişime uyması gerekiyor. Bu nedenle LOGO hiç durmadan değişen kullanıcı ihtiyaçlarına göre modüllere özellikler ekliyor. Elbette yazılım sıfır hata ile çalışmıyor. Bildirilen hatalar düzeltiliyor. Ve tabi firmanın bağlı bulunduğu devlet ve yasaları düzenli değişiyor. LOGO yasal değişimleri de yakından takip ediyor ve yazılımlarına ekliyor. Tüm faaliyetler sonrasında yazılımın yeni bir sürümü oluşuyor. 

    Kullanıcıların bu sürümü kullanabilmeleri için LOGO ile yaptıkları bir hizmet sözleşmesi var. LEM …

    LEM 1 yıl sürelidir. Geçerli olduğu sürece tüm yenilenen sürümlerden yararlanılabilir.

    Kilimsoft kullanıcılarını yeni çıkan sürüm özellikleri hakkında otomatik mesaj sistemi ile bilgilendirme yapar. Geçerli LEM sözleşmesi olan kullanıcılarına yükleme yapar. LEM sözleşme süre sonlarını takip eder. Kullanıcılarını sözleşme bitim süresinden önce uyarır ve maliyet bilgilendirmesini yapar.