Lexmark Sipariş Entegrasyonu

Lexmark Kurumsal Türkiye distrübütörü EMON ile birlikte yapılan proje tüm dünyada aynı anda devreye alınan global bir projedir. transLEX adı ile yürütülen proje tam zamanında tamamlanmış ve çözüm ortaklarının beğenisini almıştır.

Lexmark kullanıcılarının baskı cihazlarındaki sarf malzemesi talepleri Lexmark Merkez’e(ABD) dijital olarak bildiriliyor. Merkeze gelen bu talepler ilgili ülkenin ftp sunucusu üzerindeki güvenli klasörüne XML formunda aktarılıyor

TransLEX Entegrasyon uygulaması :

1-90 saniyelik aralıkları ile EMON klasörünü ftp üzerinden kontrol ediyor ve yeni oluşturulmuş sipariş dosyalarını yerel sunucuya yüklüyor.
2-Sipariş başarıyla yüklenirse Lexmark sunucusuna ben bu dosyayı başarıyla indirdim bilgisi gönderiyor.
3-Yerel sunucuya indirilmiş olan sipariş dosyaları Logo GO PLUS uygulamasına belli formlara uygun olarak Alınan Sipariş Fişi olarak yazılıyor. (Online)
4-Sipariş Logo’ya başarıyla kayıt edildiğinde Lexmark Merkez sunucuya (ABD) sipariş kayıt edildi bilgisi gönderiyor.
5-Sipariş kargoya verilirken kargo etiketi hazırlıyor ve sevk edildi bilgisini Lexmark Merkez(ABD) gönderiyor.
6-Ve nihayetinde ürün tüketiciye ulaştırıldığında teslimat yapıldı bilgisini merkeze gönderiyor ve süreç tamamlanıyor.

TransLEX uygulaması aynı zamanda Logo Go Plus uygulamasının Lexmark iş süreçlerine göre uyarlanmasına tam destek sağlayarak katma değerli bir çözüm haline dönüşmüştür.